marți, 22 septembrie 2009

2007 ..31.iulie.


stiu gindule ca ma atingi
in noapte cind iese steau
si inger esti la patul meu
si suflul tau soapta

si cind simt zorile venid
stiu dulcea mea durere
ca tre sa pleci..esti zenit
si sclav..al..meu..putere

FLOAREA...

sa il primesc normal ca vreau
chiar ma inebunesti
e floarea care o iubesc
si care ma vrajeste

un trabdafir,..atit nimik
mie super si ma incinta
ca tu sa il aduci aici
in vers ca sa se duca.

buchete tu de trandafiri
aduci cu fiecare rima
si trandafirul arzator
ma doare si ma alina..

de ce o luna..ma disperi
vorbit mereu in soapte
de ce vi linga patul meu
cum cade ..iarasi noapte

si pleci dis ..dis de dimineat
si lasi parfum si floare
si mangai parul meu de corb
pe trup cu-o sarutare

as intilni un om ..ba tu
printul din a mea poveste
ce calul roib eu il hranesc
cu miere si cu lapte

si stiu ca vi la patul meu
acum cind eu sint zina
si lasi petale de argint
si ma apuci de mina

of..printze mare cersator
la dragostea mea oarba
sti tu mister ce vreau
acum cind noaptea scapa

si luna plina vrea un pas
al meu in valul mari
scapind sarutului mister
si alintind-o noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu