vineri, 29 ianuarie 2010

o clipa de ..visare..

 
 seara se coboara incetisor...
drumul...era plin de zapada...
soarele abia si-a arata un coltisor..
dar eu vreau inca zapada...
azi ..priveam o colega bolnava.,..
priveam ..o batranica...cum ducea incetisor cana la gura sorbind..putina supica rece sigur de ..o ora era acolo...
langa geam...
o femeie ce era inca frumoasa...
desi era trecuta de prima tinerete...
o imagine...
un chip..
o bucurie citita in ochiii..cuiva care te asteapta cu drag...
si usa se deschise larga..
intra el..doctorul...
sigur ca printre icoane..imaginea me-a la ..cred atras...
ca ..ma salutat//cu un zambet in coltul guriii..
normal cred ca ma mai stia...
doar in trecere..ochii nostri sau ...atins...
si in oceanul de albastru..m-am pierdut...
fantezia...a lucrat...
normal..
femeia..
trandafirul rosu...
lalaeau neagra..
cavalerul noptii 
luna in atingere cu marea de cristal..
si ochii lui ..frumosi de albastri...
vorbea cu ea..
si de ce ma privea pe mine..
santeti mai bine?...
am zambit....
eu?
 a ras si el.. si l-am privit sa vad..
ce il facea asa deosebit..
poate zambetul..
poate ochii de cer frumos..
poate inaltimea ..
poate parul...lui negru de abanos...
poate conturul buzelor..nebunesc de frumoase..
ma gandeam..pacat ca nu le am eu asa..
cum poate un barbat sa aiba asa frumoase buze...
uite ca poate...
sau poate scultura..fetei..
parca era un cavale..al timpurilor..pierdute..
imi si imiginam..
dansati va rog?...cu o plecaciune aproape pana la pamant..
cu sabia atarnand..frumos de..brau...
sau calul inspumat...de ata alergat..oprit in forta ..la piciorul meu..
sau poate trandafirul..scapat..pe masa de joc langa mana mea...
offff..visam....dar nu era un cavaler...
era un doctor frumos...chipes...
cu cel mai dulce glas...
si ...cavaler..datorita felului de ase purta... 

Un comentariu: