marți, 29 septembrie 2009

seara cu luna



seara sa asternut usor pe geana mea..obosita..si pik plictisita..incerc sa adorm..dintr-o data simt usor atingerea buzelor tale iubire langa ale mele..fior de iubire ma cuprinde..stiu ca adormi cu inima ta langa a amea..stiu ca simti ce simt..stiu..ca departarea te omoara..e normal..luna parca se joaca pe cer..in jurul ei are o aura ..dar nu e destul de luminoasa si frumoasa asa cum o stiu eu..astept sa se unple ..cand da ata sentiment de romantism cat nu se poate spune..fiecare luna plina..imi aminteste de serile..in care ne plimbam pe malul marii..doar noi doi..si ea..luna ..misterioasa asa cum ..spui ca sant si eu..femeia in rosu..ador cantecul marii la picioarele mele desculte..ador mirosul..ei...geana incet incearca sa se inchida..mii de ganduri ma inunda..imediat ce inchid telefonul..simt..fericire..dar si melancolie inpreuna..mai mult ..pt durerea ta..mai mult..pt unele lucruri pe care nu le poti vedea..simti..atinge..un suflu usor de vantulet rece ..atinge mana mea....incerc din nou sa dorm..cand iarasi simt..intre somn si realitate..vorbele tale..dulci ca mierea..iubita..nu dormi..mai stai pik cu mine sa vorbim..imi vine sa rad..si geana se inchide grea dupa o zi obositoare cumva..usa se deschide incet..si barbatul misterios paseste fin in incapere..ea doarme ..adanc..cu pletelei negre ca corbu..unde sant ochii ei mari..se intreaba el..sa ma priveasca acum si sa ma topesc de iubirea mea pt ea..dar ea doarme..o clipa se gandeste..si incet..atinge mana ei....ea doarme inca..se aseza pe pat langa copila lui..si nu mai poate decat sa o priveasca cu uimire..nu vrea sa o trezeasca..o clipa vede luna..stie cat o iubeste..isi aduce aminte de ..sarutul patimas sub clar de luna pe malul marii acum nu multe zile..dar de doruul ei nu se poate abtine..si o saruta dulce usor pe mana..ochii mari negri il privesc..il admira se deschid..si lacrilile o inunda de bucurie..este chiar el..iubirea vietii..ei..aici langa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu