luni, 21 septembrie 2009

agapi mou!



Όχι καρδιά μου, μην ξυπνάς,
κοιμήσου άγγελέ μου
και'γω στο ύπνο σου θα'ρθώ,
απόψε ουρανέ μου!

Θ'ανοίξω διάπλατη αγκαλιά,
σφιχτά να σε κρατήσω
κι ένα νανούρισμα γλυκό,
θα σιγοτραγουδήσω!

Να'ναι ο ύπνος σου γλυκός,
τα όνειρά σου άσπρα,
Να'ναι γλυκός κι ο ξυπνημός,
σαν γυρισμός απ τ'άστρα!

Οχι καρδιά μου, μην ξυπνάς,
στο όνειρο περπάτα
κι εγώ για το χατήρι σου
Θα κατεβάσω τ'άστρα!

και απο τα αστρα διαλεξε,
οπως τα ματια σου ιδιο,
το πιο ομορφο το πιο λαμπρο
αυτο να μου χαρισεις!

Να το χω παντα οδηγο
σε καθε μονοπατι
να δειχνει και στους δυο μας
τι παει να πει ΑΓΑΠΗ!

Οχι ζωη μου,μην ξυπνας,
τιποτα μην φοβασαι,
παντα μεσα στο ονειρο
της αγαπης μας νασαι!

Κι αυτο το ονειρο εγω,
μαζι με σενα ΕΝΑ
θα το κανω αληθεινο,
μονο για μας τους δυο

παραδεισο πραγματικο
ολοι να τον ζηλευουν
και μονο εμεις για μια ζωη
ναμαστε παντα ΕΝΑ!

Ξυπνα αγγελε μου,κι ανοιξε
τα χερια σου για μενα,
να νιωσεις τη καρδουλα μου,
οτι χτυπαει για σενα!

Ξυπνα ομορφια μου,γελασε
κανε τον κοσμο ολο
να νιωσει οτι σαν και μας
αξιζει μονο να αγαπας!!!!

ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!

και κατι στα ρουμανικα για το τελος!
îngerul meu eu vã iubesc întotdeauna ºi mereu regina de viaþa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu