sâmbătă, 24 octombrie 2009

o lume dusa


printre randuri scris cu ceara
seara la opait de vremuri
mai visez sa fiu o zana
sau sa calaresc in coama
murgul ce nebun alearga
printre dealuri rupt de lume
sa caut la tine codru
frunza ce lin ma adoarme
si cu parul negru lung
cu un bob de roua linsa
si cu soarele mijind
as tot alerga in soapte
si cu freamat de copite
murgul meu ma duce in vale
cauta siu el tot drumul
un izvor sa se adape
si cand seara daca vine
luna va cerne in ciorne
a ta dragoste ce nu minte
eu si calul sant in veacuri
zana ce alerg in noapte
as dori sa pot o clipa
printre regi si craisoare
sa traiesc cu rocii lungi
si cu baluri in miej de noapte
si ce dulce e iubirea
cand pe scara dau sa fug
si cand mana mea cea mica 
printre degetele tale lungi
si mi-a prinzi usor au ..doare
sau doar simt tari ta
as da lumi mii de salbe
doar pentru iubirea ta
stau pe prispa si ma macin
gandul la o lume dusa
as dori ca intr-o poveste
sa traiesc si sa ma plimb
si sa cante muzicianul
sau sa scriu o poezie
sa ma mai gandesc la tine
printul meu dus intr-o noapte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu