luni, 21 septembrie 2009

ayti einai agapi!

Ηρθε ξαφνικα,χωρις προειδοποιηση.
Σαν απογευματινο αερακι με αγγιξε
και μ' έκανε ν' ανατριχιασω.
Σαν κλεφτης γκρεμισε την πορτα
της καρδιας μου και την αρπαξε.

Σα να 'μουν μικρο παιδι με ξεμυαλισε.
Σαν ονειρο μακρινο, απιαστο,
απραγματοποιητο και ομως
τοσο ωραιο και αληθινο.

Σαν κατι απροβλεπτο που περιμενεις
ολη σου τη ζωη και οταν ερθει
ευχεσαι να μην ειναι ψευτικο
και να μην τελειωσει ποτε.

Αυτη ειναι η αγαπη...
Απροβλεπτη και ομως
την περιμενεις ονειρο,
αληθινο, ποναει,
αλλα ο πονος ειναι γλυκος.

Αυτη ειναι η αγαπη...
ζωντανια μες στα στηθια σου
τρελλο καθε λεπτο χτυποκαρδι
μαζι να πλαθεις ονειρα
να μην μπορεις να κλεισεις ματι.

Αυτη ειναι η αγαπη...
και ειμαι ευτυχισμενος
γιατι μαζι σου αγαπη μου
καταλαβα τι παει να πει
να σαι ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ!


Καρδουλα μου ομορφη μου σε αγαπω και θα σε αγαπω για παντα!
ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu