luni, 21 septembrie 2009

gand!

e dimineata in viata mea
si este mult..soare
si pasarile ciripesc
si aduna bob..din floare
si calatorul..print..l-astept
si inca de 2 zile..

astept..o floare sa imi dea
cum numai el o stie
si un cintec chiar pe inima mea
cu multa veselie
si ceasul..este acum trecut
si scriu ca sa nu fie

cobor..pe malul mari dragi
privesc tristut in zare
un val..la al..meu picior
m-alinta far sa doara
si sus de tot un pescarus
doar el striga ..in visare

ma duce gindul..peste mari
ma duce si ma intoarce
ma tine inca in fiori
copile.tu in noapte
si cadrul..este ..rosiu aprins
culoare..pasiune.

m-antorc..din nou in lumea mea
cea..plina de sperante
si scriu un vers ..ca asa as vrea
sa fie ..lumea ...in parte
si inca tot nu inteleg..misterul ..existentei
dar asta este..nu intreba..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu