luni, 21 septembrie 2009

durere


Sint..durere..ce ma plingi in noapte
si as vrea sa nu o faci..ca doare
Sint printesa de imi daruiai...soapte
si as vrea sa nu o mai faci ca doare
Sint fata cu parul negru ..cosite..
si as vrea sa nu ma atingi ..in noapte
Sint durere..ce produc...durere..
si nu vroiam..sa te doara...
Sint clipa dulce..de petale..in noapte
si te cunosteam...dupa pasi repezi
Sint durere..ce te doare...tare
si nu as vrea...dar doare...
Sint doar eu..copila care are ochi tristi
si stiu ca doare..in noapte..tristete..
Sint durere..care inca te va durea
si nu vreau sa mai vi..cu soapte
Sint dilitirul..ce cobor in vene
stiu si sint si doare..in noapte
Sint luna pe care o privesti..
si i-ai trimis mii de soapte..noapte
Sint tristetea ce te doare..cafea mara
si tu ai vrut-o dar fara putere
Sint al nopti dansin invaluit in miresme
si stiu ca doare..sampanie..acida
Sint ce nu am vrut..nu am vrut..durere
dar ,,stiu am produs durere..in noapte
Sint fleva cu singe cald..luna plina
si stiu ca doare..doare..doare
Sint..copila zburdalnica..in noapte
si te-a durut raspunsul meu..stiu
Sint luna intoarsa..femeie fantoma
si stiu intru in suflet..si fug...si durere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu