sâmbătă, 6 martie 2010

MAREA!

nerabdarea mea e mare..
orele trec...
astept aceasta clipa de peste 2 ani...
sper sa fie totul bine
si pasul vietii sa imi arate ca nu am gresit...
ninge..e alb pur..
asa simt si eu iubirea fata de giorgo...
alba
pura
sincera
si pana la moarte..
e frumos sa visezi..
e frumos sa crezi in cineva
e frumos sa fi iubit cu adevarat..
e frumos sa existe dragoste..
dar mereu iubirea si doare..
si a durut destul de mult...
sa pasi ..in lumea ei..
o zi pe malul marii
si un barbat rupt din ireal..
un val caldut mangaind piciorul meu
si un pescarus plangand dupa iubita...
soarele susu nebun de arzator...
si in departare vaporul de vara cu turistii...
cate iubire se fac la mare..
si tot asa de repede se termina..
cate fete cu ochii in lacrimi..
cate inimi frante...
marea e o nebuna..
cu tributul ei..
e o libertina ..
dar e si o placuta..
cate vocii..si cate cantece iau fost adresate...
e o femeie frumoasa...
care azi e pasionala..
maine e linistita..
care te i-a in adancimi sa fi numai al ei..
marea cu clipocit de stea..
marea e iubirea mea...
si langa mare...DRAGOSTEA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu