sâmbătă, 15 ianuarie 2011

MIRACOL

de peste 2 zile am o durere rectala nemasuferita..
am recurs la unguente..nimic insa..
am recurs la medicamente..
durerea acolo..
ma sfasia parca era o rana in urma unei taieturi adinci..
astazi pe seara am hotarit sa trec pe la iubitul meu pe la magazin..
poate mai uit de durere..
deloc ..ma lasa f putin si iarasi..
am plecat din nou spre casa..
cu gandul sa stau in pat..
desi cu cateva ore inainte tot in pat si degeaba..
in drumul spre casa ..este o biserica catolica..
am simtit inpulsul sa intru ..
ma gandeam ca dimineata nu o sa mai ies din casa sa merg la a noastra..
am mai intrat o data aici si mi-a placut desi nu inteleg mult simt o mare bucurie in suflet..
nici macar nu am intrat sa cer alinare..
am intrat..
acolo intr-un moment se da mana unul cu altul..
un tip de langa mine mi-a intins mana si eu i-am prins-o..si mi-a spus pacea cu tine..
in momentul apoi urmator am simtit cum parca ceva am trecut in mine si mi-a lipit acea rana care o simteam si ma durea..
nu imi vine sa cred..
cu frica am facut cruce si am iesiit..
m-am gandit uite..
dumnezeu este peste tot..si noi nu credem ..
noi nu vedem..
noi santem orbi..
cu frica inca stau si scriu ca poate iarasi incepe..
dar ma simt ca si noua..nu ma mai doare..
ESTE UN MIRACOL..
ADEVARAT
TRAIT ACUM O ORA DE MINE..
doamne iti multumesc ca existi si ca ma iubesti..
DOAMNE TE IUBESC ENORM..
PE ZI CE TRECE TOT MAI MULT..
tu esti singurul care ma citesti si ma sti cu adevaratt..
azi inca o data mi-ai dat un semn chiar daca in alta biserica..
asta arata ca tu esti peste tot..
tu esti cu noi
in fiinta noastra..
in aera apa..soare ..iubirea esti tu...
TU ESTI IUBIREA!

Un comentariu: