sâmbătă, 2 ianuarie 2010

decembrie



ce repede sa scurs un an..si ce frumoasa e zapadsa..nu este ..dar poate mai vine..cica va ninge...si simt o bucurie in suflet mare de sarbatorii..ca sunt cu cei dragi inimi mele..chiar daca 2 persoane scumpe mie lipsesc...dar sa fie bine acolo unde sant..
as alerga prin zapada..ador jocul bulgariilor..dar parca lumea nu se mai bucura..nu mai traiste..oare de ce?..lipsa baniilor?..dar asta nu trebuie sa te faca trist..da e greu fara banii..dar sufletul daca e plin de fericire..de iubire...atunci si lipsa lor..nu te inpiedica asa mult.,.bunicii nostri cum traiau..simplu..la cuptor cocea bunica cozonacei de craciun..era tot un zambet..femeie draga inimi mele..a crescut 11 copii dar niciodata nu am auzit-o sa planga de ceva..era dulce in grai ca o printsesa..si mereu optimista..lasa maica ca maine va fi bine ..daca e de la domnul totul va fi bine..era vorba dansei..acolo intre ingeri unde este..tare mult am iubit-o parca nu m-am bucurat destul de ea..departarea..ne facea sa ne vedem o data pe an..nu uit..cum mergeam iarna la casuta ei pierduta printre dealurii..si era noapte..facea focul in sobitsa si cu lumanarea...si lampa vedeam..ascultam povestile dansei si ale mamei..si mi se parea o lume rupta din rai..era atat de frumos acolo iarna...copilaria mea frumoasa..rupta din poveste..poate era comunism dar lumea era parca mai altfel sau asa vedeam eu atunci...iarna..iarna...

iarna tu alergi pe drum
cu fulgi albi de zapada
cu barbia de mos batran
si cu haina rupta-n coata
adu-mi un bradut mic
si 3 globurii luminte
si un licarici de puf
o pisica langa vatra
si 2-3 colindatori
vinul fierbe si miroase
cozonacul e dulceag
si mama trebuie prin casa
doamne pruncul minunat
intre iesle dulce doarme
e micutul ingeras
si e salvatorul nostru!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu