joi, 7 ianuarie 2010

SARBATORII



sau dus si sarbatoriile de iarna
iaca in suflet simt o melancolie
prea repede fug
fug de noi
fug cu anii nostri
ieri a fost sfanta boboteaza
ca de obicei multa lume puhoi la biserica pt sf apa
curata dar uneori parca prea curata pt sufletele noastre
poate gresesc
dar asa simt
azi ziua de sf ioan
da am cativa ..care sarbatoresc..
LA TOTI ..LA MULTI ANI!
si raposatul meu tata era ioan..
acolo intre ingeri poate ne vede si sarbatoreste si el
eu simt ca e cu noi printre noi
e interesant ce simt azi..
azi cand iubesc un barbat care mi-a vindecat inima de durerea mortii tatalui
dupa mai bine de 20 de ani..azi vad doar o frumoasa icoana cu zambetul lui..in casa mea
anii la rand am suferit inima acolo avea un gol..care nu mi l-a putut umple nimic..credeam ca nu o sa se face acolo lumina niciodata..
murind la o varsta a mea atat de frageda..nu am putut trece niciodata
peste acest lucru..mereu aveam o tristete...
intr-o zi am cunoscut un om minunat..care cu rabdarea lui..care cu iubirea lui..incet incet mi-a vindecat..durerea...si acum pot simti si vedea..pe tata ca o frumoasa ..pictura..inpreuna cu noi..mereu l-am simtit printre noi..dar ..eram asa...
spus disperata de ce asa repede viata lui sa terminat..pana ca noi sa crestem..azi inteleg ca asa a fost..drumul vietii..este o eningma..nu stim maine ce ne asteapta..cu ani in urma..am avut poate nemultumire fata de dzeu..de ce?..ma luat de langa ai mei ma dus departe..dar asa trebuia..acolo departe intrebam mereu..doamne ce caut eu aici?..departe de radacinile si familia mea..
azi da inteleg multe..de fapt am inteles ca ..daca in viata esti bun..
daca faci bine

ajuti..
vine ziua cand rasplata e atat de mare ca zi cum..EU...
si da ..drumul vietii..este ce fapt
ce santem noi..cum traim..frumos..
la sfarsitul drumului meu greu de strainatate..am cunoscut un om minunat care mi-a daruit iubire..si ma facut sa simt lucruri care pana la varsta mea de azi nu le-am simtit ..DE CE?..pt ca nu credeam ca exista acea persoana pt mine..sant prea pretentioasa..poate..ei da sant...
sau prea sensibila la multe lucruri..ei da sant...
ma bucur ca viata e o poveste..cu durere si frumos..cu iubire si ..minciuna...cu pasiune si cred..cu copii si munca..cu florii si soare..cu luna romantica..si marea cu valul ei la piciorul meu..ei bine..lumea e frumoasa..trebuie traiata..intens..cu ras si lacrimii..nu-i nimic..intens..fara frica..si mai ales...
CU CREDINTA PUTERNICA IN CEL DE SUS... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu