luni, 28 decembrie 2009

scriu


unde locuiesti iubire?
printre stele de clestar
coboara langa vatra
sa te aud cantand
si printre stele de cristal
paharul rosu vin ...clipind
si focul seri e domol
asa ca tu iubirea mea
un val de duiosie ..iar
si inima mai tremura ..un pic
esti printre lumii reale sau 
iubire dulce de clestar
si in povesti eu te citesc
si printre rinduri mai visez
la tine ..tu iubire ..
oare unde esti?
sau de existi esti dulce amar
sau poate tremur la ..vant seara
si clipocitul mari la picior
ascult in treacat inca un val
si luna ...la piept ma alinta
sa te cunosc iubire ..vei veni?
sau de nu ..te astept in vis
sa ..ma alinti ca steau mea..
si sa imi spui ce numai tu
cuvinte ai in trup..
si inima va tresari..
caci esti doar tu..iubire ..da...
si neaua alba ma incanta 
sa mai scriu un rand
un rand de dragoste si dor
si te cunosc ..inima din sera
caci tu iubire imi descri..
cuvantul ce imi va rosti
fara de glas..privirea ta...
sa te iubesc atata ceri
si oare ceri ..sau vei avea..
oare cobori iubirea mea...?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu