joi, 15 octombrie 2009

ceva spus


  • azi am cautat dupa o stea
  • sa ti-o daruiesc deseara langa o cupa de vin
  • dar drumul era lung
  • si oboseam cautand mereu
  • cea mai frumoasa
  • si atunci m-am gandit sa iti dau luna
  • cea pe care eu o ador
  • si tu mereu imi spui
  • ca imi seamana 
  • si tu esti micuta venus
  • care ma pazeste meru
  • iti daruiesc iubirea mea
  • si luna
  • seara cand focul va trosni usor in vatra
  • si buzele tale vor atinge paharul de vin
  • si cand mireasma va anunta frigul de decembrie
  • a bradului langa geam
  • asculta cand inima mea canta
  • si cand stelele se joaca in parul meu
  • descopera fericirea in clipa de nebunie
  • si uite am luna 
  • in palma mea
  • nu te intrista iubire
  • e nebunia serii de iarna..
  • e nebunia zapezi de un alb stralucitor
  • adormi si eu te voi urma
  • in visele tale si in iubire
  •  mereu langa tine voi sta
  • nu te intrista ca dispar printre soapte
  • ador iarna si ador luna mea!

Un comentariu: