miercuri, 14 octombrie 2009

STEAU MEA TU..


sant cantec de stea de seara
si langa tine eu traiesc
ador a ta mica visare
cand parul negru il privesti
si daca printre gene simplu
tu vesel imi arunci sarut
si printre clipirile mele sincer
ma-i spun si unde te-am vazut
si simt ca inima tresare
caci te iubesc in fiecare seara
si luna ma privit o noapte
si stele cerul mi-a tesut 
si visele sant ..tu..eu..oare?
iubitule ..esti..infinit..
ador sa ma atingi prin soapte
ador sa duc cana caus
la buzele tale mai dulci ca mierea
si la atingereea de plus
sant o copila intre lumii
si luna ma nascut pe mine
o stea in stele mii si mii
si eu te-am gasit printre ele
te-am asteptat si ai venit
si mi-ai cantat lin la chitara
te voi iubi la nesfarsit
caci dragostea noastra e una
si e ceva ce nu gasesti
doar intre stele si prin vise
le poti doar sa le intalnesti..
eu te ador tigru al noptii
si sincer lin..eu..TE IUBESC!

Un comentariu: