marți, 27 octombrie 2009

ganduri


nu mai stiu in ce lume pasesc...departe de pasi tai..si de iubirea ta..de caldura inimi tale..ma plimb in parc si nu exist decat un trup..pasind greoi..imi lipseste sarutul buzelor tale moi de dimineata si privirea ta dulce de print al noptii..as savura o cafea dar nu are gustul cafelei ce bem noi amandoi ..acolo jos pe terasa la..taverna lui kosta..sau gianni pios kserei..as privi cerul dar nu eate atat de albastru ca in ziua cand tu il priveai cu lacrimi in ochii de durerea despartiri..si unde sant fluturii cei roz de vis ..si unde este ..marea atat de albastra de ma inebuneste..si unde este luna parca mai frumoasa ca nici cand ..si unde este sarutul tau..of..inima mea nebuna..in serile de vara ..cu marea batand usor pe piciorul meu gol..si vantul putin dar tare putin printre pletele mele negre..ce iti place sa le adori..adorrr..iubesc..visez..plutesc..cant..si sant eu..
si ascult cantecul tau..acela care mereu mi.l-ai dedicat..asa din inima ta si din iubirea ta dulce pt mine..kardia mou esy...my love..viata mea si sufletul meu drag..ador ..inima printului noptii...ador rasul nebun in seara..ador calatoria ta inspre mine..spre celula fiintei mele..unde sant eu..esti tu..unde esti tu..e viata noastra..e marea..luna..iubirea..e dansul nebun in seara..si santem noi..noi o unitate..un inceput si un sfarsit ..o clipa..o poveste..


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu